ISG for competence projekt

Intelligent Serious Games for Social and Cognitive Competence

Időtartam: 2015. 09. 01.- 2018. 08. 31.

Kapcsolattartó: Sikné dr. Lányi Cecília

Konzorciumi partnerek:

  • Istanbul Sehir University –Törökország
  • Pannon Egyetem – Magyarország
  • Univerza v Mariboru - Szlovénia
  • Zgura- M Ltd.- Bulgária
  • PhoenixKM- Belgium
  • UBITED – Törökország
  • Onda Dokuz Egitem Daismanlik Hizmetleri Dan. Ltd. Sti - Törökország
  • Uluslarasi Bilim - Törökország
  • Uluslarasi Bilim –Törökország

Hivatalos honlap: http://www.isg4competence.eu/

Pályázati azonosító: 2015-1-TR01-KA201-022247

A projekt célja:

A tervezett projekt keretében a partnerekkel közösen olyan virtuális játék tanító szoftver rendszert fejlesztünk (serious game) és tesztelünk, amely célja, hogy segítse az értelemileg akadályozott fiatalok önálló értre való nevelését és munkába állását. A tanulásában akadályozottság magában foglalja nemcsak a diszlexiás, diszgráfiás, hanem egyéb tünetekkel, vagy alacsonyabb IQ-val való rendelkező diákokat is. A projekt célja olyan modern IKT-val támogatott tanulást segítő virtuális valóság alapú serious games játékok fejlesztése, melynek használatával több csatornán jut el a tananyag a diákhoz. Ezzel könnyebben sajátítható el új ismeret, valamint fejleszthetőek a különböző készségek. A játékok mellé didaktikai, módszertani segédlet is készül.

 

A Kutatólaboratórum feladata:

A Pannon Egyetem feladata a játék fejlesztésben van, a közösen kialakított módszertan honosításában, valamint a disszeminációs tevékenységben, mely magában foglalja tudományos publikációk készítését is.

A Kutatólaboratórium kiemelt feladata a konzorciumon belül az „Interactive games for mobile learning”, konkrétan a játékfejlesztés munkacsomag konzorciumon belüli irányítása.

A projekt keretében készült publikációk:

[1]

Keresés a honlapon