Pannon Egyetem, Műszaki Informatikai Kar
Villamosmérnöki és Információs Rendszerek Tanszék

GAME ON EXTRA TIME - Serious Educational Games to develop Prevocational Skills in People with Learning Difficulties (GOET)

Konzorciumi partnerek

  • Nottingham Trent University, Nottingham, Anglia – konzorcium vezetője
  • BID Services with Deaf People, Birmingham, Anglia
  • Greenhat Interactive Ltd, Kidderminster, Anglia
  • Insitute of Mobile Technologies for Education and Culture (IMOTEC), Vilnius, Litvánia
  • PhoenixKM BVBA, Kortemark, Belgium
  • Pannon Egyetem, Veszprém, Magyarország

A projekt célkitűzései:

A projekt keretén belül a partnerekkel közösen olyan virtuális játék tanító szoftver rendszert fejlesztünk (serious game) és tesztelünk, amely jól használható lesz olyan szakiskolákban (vocational education and training, VET) ahol tanulásukban akadályozott diákokat (people with learning disabilities) oktatnak. Ezzel is segítjük az önálló életre nevelésüket és munkába állásukat.

A projekt időtartama:

2008. október 1. – 2010. szeptember 30.

Pályázati azonosító: UK/08/LLP-LdV/TOI/163-181

http://goet-project.eu

Kontakt személy: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A projekt keretében készült eddigi publikációk:

[1] Harmath Lajos, Sikné Lányi Cecília: Virtuális áruház tervezése és programozása (értelmileg sérült tanulók életre neveléséhez), Mulitmédia az oktatásban 2009 konferencia, Debrecen, 2009 június 24-25., teljes anyag a konferencia CD-n

[2] Sikné Lányi Cecília, Drozdik Dolli: Kompetenciafejlesztés támogatása EU-s projektek segítségével, Mulitmédia az oktatásban 2009 konferencia, Debrecen, 2009 június 24-25., teljes anyag a konferencia CD-n

[3] Brown D.J., McHugh D., Sik Lányi C., Drozdik D.: Combining location based services with games based learning approaches in assistive technology, Assistive Technology from Adapted Equipment to Inclusive Environments, 10th European Conference for the Advancement of Assistive Technology in Europe, Florence, Italy, August 31- September 2, 2009, pp. 671-676.

[4] Drozdik D., Sik Lanyi C.: GOET project, serious games for young people learning difficulties, poster, Creativity and Innovation in Education, training and Employment, Brussels, Belgium, September 25, 2009.

[5] Sik Lányi C., Brown D.J.: Design of serious games for students with intellectual disability, India HCI 2010, Bombay, India, March 20-24. 2010

http://www.bcs.org/server.php?show=conWebDoc.35773

[6] Sik Lányi C., Brown, D.J., Standen, P., Lewis, J., Butkute, V: User interface evaluation of serious games for students with intellectual disability, Lecture Notes in Computer Science, LNCS 6179, ICCHP 2010, Part 1, Springer Verlag Berlin-Heidelberg, pp: 227-334, DOI: 10.1007/978-3-642-14097-6: http://www.springerlink.com/content/h471226824589741/

[7] Sik Lanyi C., Brown D., Penny Standen P, Lewis J.,,Butkute V. (2012) Results of user interface evaluation of serious games for students with intellectual disability, Acta Polytechnica Hungarica, 2012, 9(1):225-245, ISSN: 1785-8860, IF: 0.385,
http://www.uni-obuda.hu/journal/Issue33.htm

[8] C. Sik Lányi, G. Sándori Pap: Virtual Office for students with learning difficulties, Proc. 9th Intl Conf. on Disability, Virtual Reality and Assoc. Technologies, P M Sharkey, E Klinger (Eds), pp. 499-502, Laval, France 10-12 Sept. 2012

Sajtó:

Extra time in Euro Game, report of GOET project in DEAFVIEW (A Local Magazine about Deaf Issues in the Midlands) Winter 2008/2009 Issue 26. pp. 9.