Intelligent Serious Games for Social and Cognitive Competence
Időtartam: 2015. 09. 01.- 2018. 08. 31.
Kapcsolattartó: Sikné dr. Lányi Cecília
Konzorciumi partnerek:
- Istanbul Sehir University –Törökország
- Pannon Egyetem – Magyarország
- Univerza v Mariboru - Szlovénia
- Zgura- M Ltd.- Bulgária
- PhoenixKM- Belgium
- UBITED – Törökország
- Onda Dokuz Egitem Daismanlik Hizmetleri Dan. Ltd. Sti - Törökország
- Uluslarasi Bilim - Törökország
- Uluslarasi Bilim –Törökország
Hivatalos honlap: http://www.isg4competence.eu/
Pályázati azonosító: 2015-1-TR01-KA201-022247
A projekt célja:
A tervezett projekt keretében a partnerekkel közösen olyan virtuális játék tanító szoftver rendszert fejlesztünk (serious game) és tesztelünk, amely célja, hogy segítse az értelemileg akadályozott fiatalok önálló értre való nevelését és munkába állását. A tanulásában akadályozottság magában foglalja nemcsak a diszlexiás, diszgráfiás, hanem egyéb tünetekkel, vagy alacsonyabb IQ-val való rendelkező diákokat is. A projekt célja olyan modern IKT-val támogatott tanulást segítő virtuális valóság alapú serious games játékok fejlesztése, melynek használatával több csatornán jut el a tananyag a diákhoz. Ezzel könnyebben sajátítható el új ismeret, valamint fejleszthetőek a különböző készségek. A játékok mellé didaktikai, módszertani segédlet is készül.
A Kutatólaboratórum feladata:
A Pannon Egyetem feladata a játék fejlesztésben van, a közösen kialakított módszertan honosításában, valamint a disszeminációs tevékenységben, mely magában foglalja tudományos publikációk készítését is.
A Kutatólaboratórium kiemelt feladata a konzorciumon belül az „Interactive games for mobile learning”, konkrétan a játékfejlesztés munkacsomag konzorciumon belüli irányítása.
A projekt keretében készült publikációk:
[1]