Pannon Egyetem, Műszaki Informatikai Kar
Villamosmérnöki és Információs Rendszerek Tanszék
Témavezető: Guzsvinecz Tibor

A feladat egy kiterjesztett valóság (AR) és egy virtuális valóság (VR) alkalmazás létrehozása, amiben megegyezik a tér felépítése.

A cél a felhasználó interakciójának összehasonlítása és mozgásadatainak elemzése mindkét típusú alkalmazásban.

 

Szükséges, illetve elsajátítható ismeretek:

• C# vagy JavaScript programozási nyelvek

• 3D modellező szoftver ismerete

• Android ismerete

• Unity ismerete

• Gear VR és/vagy Microsoft Kinect használata

• Képelemző algoritmusok ismerete, használata

• Érdeklődés a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság, 3D modellezés, illetve a mozgáskövető, gesztusfelismerő algoritmusok iránt

 

Ajánlott:

• Mérnök informatikusoknak

• Programtervező informatikusoknak

• Gazdaságinformatikusoknak